2013. szeptember 28., szombat

Keretek - frames

Hímzőként sokszor jártam úgy, hogy nem találtam a tökéletes keretet az elkészült hímzés befejezéséhez. Gondoltam egyet és elkezdtem rajzolgatni. Aztán megtaláltam a tökéletes alapanyagot, az antik fákat. A keretek antik fából készülnek, illesztés nélkül. Van olyan közöttük, ami mégis kapott egy kis pácot, de olyan is akad, ami eredeti színét, felületét megtartva alakult keretté.

Geranium, 14x16 cm, 10x11,5 cm-es kép fér bele.

Heart 15x16 cm, 12x 10,5 cm-es kép fér bele.

Hydrangea 14x16  cm, 8,5x12,5 cm-es kép fér bele.

Lotus, 14,15,5 cm, 9x11 cm-es kép fér bele.
Ha elnyerte a tetszéseteket, emailben 3700 forintért bármelyik rendelhető. Mivel azonban az antik fából nincs két egyforma deszkám minimális méret eltérések lehetnek, színben pedig szinte biztos, hogy nem lesz két egyforma. További kereteket a facebook oldalamon találtok: https://www.facebook.com/pages/Hababann-Design

2 megjegyzés:

  1. Ezek a keretek olyanok, hogy én bizony újra elkezdek hímezni miattuk!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél nagyobb elismerést nem kaphattam volna, köszönöm!

      Törlés